sobota, 21 października 2017

No - dobrze !   Wcale nie dobrze,bo odeszła złota polska jesień,bo mgły , O ! - jesienią bywają bardzo gęste.Zawsze wtedy wydaje mi się,że w tych mgłach przychodzą,chowają się w nich ci którzy już odeszli.Czasem wydaje mi się,że czuję ich obecność,bo przecież tak łatwo ukryć się w mgle.
Onegdaj tak sobie głośno marzyłam na działce i zapytałam Stefana i Mariana czy wydaje im się też to co mnie.Stefan się obśmiał  ,a Marian zadumał i tak jakoś praca mu nie szła .Spakował się i poszedł do domu.Stefan skwitował to tak :"On się boi duchów."Ja się nie boję,bo ojciec tłumaczył mi :"Ty się bój żywych ,oni ci mogą wyrządzić krzywdę ,umarli nie.A ,że mój ojciec był najmądrzejszy na świeci i wiedział co mówi ,to jakże mam się bać?
Tu - koniec jesiennych wspominek ....................a przysłowia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz