sobota, 9 grudnia 2017

O groszku będzie, o groszku cukrowym.Nie na próżno tak się nazywa .Faktycznie jest słodki i to zarówno ten spożywany na surowo ,jak  i konserwowy.Zawsze zimą brakowało mi  tego smaku,surowego,bo konserwowy,choć także smaczny ,jednak inny.Do pewnego czasu ,do czasu jak odkryłam ,że mrożony po rozmrożeniu niewiele się różni od świeżego.Myślałam i  myślałam i w końcu trafiłam na  kompozycje smakową  wyśmienitą :
1 opakowanie mrożonego [rozmrożonego] groszku,2 marchewki rozdrobnione strugaczką do warzyw i 2 papryki pozbawione nasion i pokrojone w paseczki.Sól ,cukier [1 łyżka ]i 5 łyżek oleju. Wszystko należy wymieszać i podawać do najprzeróżniejszych mięs.Najlepiej komponuje się z kotletami mielonymi.Dzieci i młodzież wprost ją uwielbiają [sprawdziłam ]"Ona jest taka chrupiąca ".!Osobom nie lubiącym łagodnego smaku proponuję dodać jakiegoś ostrego sosu np .Tabasco .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz