poniedziałek, 4 lutego 2019

Jeżeli na działkach jest tyle śniegu co w Łodzi,to coś należałoby z tym śniegiem zrobić.
Być może nie wszędzie,nie na każdej działce ,ale na niektórych z pewnością.Ot choćby :
Śniegu z pewnością jest  wiele na iglakach.By nie  połamały się gałęzie wskazane jest strząsnąć  go z nich.Zagrożony może być także tunel foliowy.Ja zawsze pozbywałam się śniegu z tunelu w taki sposób :Wchodziłam do środka ze szczotka na kiju i włosiem dotykałam do wybrzuszonej folii.Znajdujący się tam śnieg spadał bez problemu.
Duża warstwa śniegu może też zagrażać szklarni.Jeżeli szyby na dachu są dużych rozmiarów, to wtedy szczególnie.I tu przydatna może się okazać szczotka,ale ja wymyśliłam inne rozwiązanie.Jeszcze jesienią przy po mocy mojego sąsiada Stefana narzucam na dach szklarni folie i przywiązuję ją na każdym rogu.Gdy chcę pozbyć się śniegu ,wówczas odwiązuję folie i zsuwam z  dachu wraz  z śniegiem  do połowy na jedną i na drugą stronę.Poruszony śnieg spadnie w całości.,że nie wspomnę tu o domku,na dachu którego także może być go spora warstwa,no - ale ten dach ciężar śniegu wytrzymać powinien.
Skoro o szklarni i tunelu mowa to  ;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz