wtorek, 26 czerwca 2018

Nic się prędzej nie starzeje jak radość.  [polskie]
Bądź przez cale życie radosnym,bo  ten tylko dostanie się na wonną wyspę raju,kto umiał radować się życiem.  [tahitańskie ]

Kiedyś ktoś komuś zacytował to przysłowie ,a ten odpowiedział.Ja jestem w raju jak mam co najmniej trzy zimne browary.Ot ! - pojęcie szczęścia rzecz bardzo  względna.


A teraz- telegraficznie najistotniejsze sprawy dotyczące upraw bo..............bo właśnie nastał czas przetworów.
Ponieważ dostałam małe zgrabne ogóreczki właśnie  zamierzam przyrządzić je   w 
następujący sposób :
Po umyciu i ułożeniu w słoikach dodaje do każdego łyżkę gorczycy ,1 niedużą cebulę pokrojoną na  4 części  i nieco liści selera i  nic ponad to.To jest ważne,te dodatki ,no i oczywiście zalewa :

1 litr wody,
1 czubata łyżka soli,
3 łyżki curry
1 szklanka cukru,
1/2 szklanki octu 10 %.
Po zagotowaniu wystudzić i taka zimną zalać ogórki.Zamknąć słoiki i pasteryzować krótko,5  minut licząc od zagotowania.
Każdemu,kogo częstowałam bardzo smakowały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz