niedziela, 29 lipca 2018

Także bardzo,bardzo skuteczny  na zniszczenie mszyc jest napar tytoniowy.Postaram się w niedługim czasie poświęcić  temu tematowi więcej czasu.

A czy wiesz,że ziemia z kreciego kopca jest znacznie lepsza od innej bo bogatsza w składniki  nawozowe i mikroelementy.Nadaje się do roślin doniczkowych.

Nie przynoś ziemi z lasu do  upraw działkowych,bo poza tym,że jest to ziemia o odczynie przeważnie zdecydowanie kwaśnym, to jeszcze mogą w niej być zarodniki grzybów,ale nie koniecznie leśnych,a chorobotwórczych.

Pomidory, w przeciwieństwie do innych roślin można sadzić  każdego roku w tym samym miejscu  [ podobno ].Jednak wtedy nawożenie jest koniecznością.
Napisałam podobno,bo nie wszystkie źródła tak podają.a z tego co ja się uczyłam,to zapamiętałam,że bezwzględnie należy stosować zmianowanie.

I to tyle ciekawostek na dziś.A czemu dziś ?  [ przecież jest czerwona kartka ] bo być może jutro  nie będę miała takiej możliwości by spotkać się z Państwem ,a wtedy zawsze jest mi przykro.Jutro zamierzam wykonanie przepysznej sałatki na zimę.Może także być spożywana zaraz po wykonaniu.Ponieważ wcześniej przepis na nią podawałam ,wielu osobom bardzo,bardzo smakowała:
Przypominam  ten przepis i sposób wykonania :....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz