poniedziałek, 26 czerwca 2017

Zbliżają się Imieniny Piotra i Pawła.Miałam jednego Piotra,mojego męża ,ale już jest poniżej linii horyzontalnej  wiele lat .Znam jeszcze Jednego Piotra .Z nim spotkam się niebawem i znam ,choć on mnie nie zna pewnego polityka ,którego bardzo,ale to bardzo lubię o imieniu Paweł.Zupełnie i prawie nie spotykane .............."lubić polityka "............. prawda ?.......Lubię go za rzeczowość wypowiedzi i za to jak to czyni.A czyni spokojnie ,nie krzyczy ani na mnie ani na nikogo ,za to go lubię  to ............................................PAWEŁ KOWAL. Poza najlepszymi  życzeniami dedykuję mu ten przepis ,może będzie i Solenizantowi i gościom smakował śledź na lato.
Śledź na lato.
===============
Pokroić w dzwonka 3,4 płaty solonych śledzi ,krótko wymoczonych.Ułożyć na dnie półmiska i przykryć...............Przykrycie będzie zrobione z cebuli i papryki. 2 cebule pokroić w kostkę i posypać łyżeczką cukru ,wymieszać .W międzyczasie pokroić w kostkę także  2 papryki .Może być jedna czerwona  i  jedna żółta.Wymieszać z cebulą i przykryć śledzie.Polać 5 łyżkami oleju i kto lubi skropić octem balsamicznym lub sokiem z cytryny.
Wierzcie mi ..........to jest pyszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz