piątek, 6 października 2017

Zabezpieczanie drzew na zimę jest  koniecznością ,bo ma wpływ na plonowanie ich.Nie teraz ,jeszcze nie teraz,ale uczulam Państwa na to .KRÓTKO : wszystkie młode drzewka [do 10 r.ich życia] należy owijać ...................pod koniec listopada.Wszystkie starsze malować mlekiem wapiennym ................w grudniu,Dla zagęszczenia mleka wapiennego [1 cz,wapna 9 cz,wody] można dodać mąki,

Ale !- Drodzy Moi Czytelnicy........................nie,nie,nie,nigdy przenigdy nie należy pni starszych drzew,bo tylko takie starsze,tego wymagają malować farbą olejna ,lub emulsyjną .Piszę o tym ,bo O ! - zgrozo ,widziałam coś takiego.Działkowicz tłumaczył to tak..............cytuję: "Bym miał z tą sprawą spokój raz na zawsze.."Wybaczcie,ale nie skomentuję tego.
I w tym miejscu mogłabym zakończyć temat..................ale pozostaje mi coś co wyjaśnić .Wtedy gdy wyjaśniam przypomina mi się jak na pewnym wykładzie ktoś chciał zapytać i nawet domyślałam się o co ,ale siedzący obok szturchnął go i zasyczał ,ale tak,że słyszałam :"Daj spokój ,bo jak zacznie nam wyjaśniać ,to do rana nie wyjdziemy."
W związku z tym dzisiejsze wyjaśnienie będzie krótkie.

ANI POD JEDNĄ ,ANI POD DRUGĄ FARBĄ KORA NIE ODDYCHA,A POWINNA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz