czwartek, 14 marca 2019

Coraz modniejsze staje się posiadanie kominków i coraz większe zapotrzebowanie na drewno i tak sobie myślę,ze właśnie dla tego "padają " drzewa w naszych puszczach,nie od korników -  no chyba,że  ten pan miał taki pseudonim,pseudonim" kornik" a jak jeszcze dodać do tego także modę na drewniane budownictwo ,to sprawa staje się jasna.
Ale ja nie o tym chciałam.Ja chciałam o tym,co zrobić z popiołem ze spalonego drewna,nie węgla,tylko drewna.Wykorzystać go na działce bo :
- jest wyśmienitym nawozem bogatym w mikroelementy potrzebne ,wszystkim roślinom,
- bo  nie jest kłopotliwy w zastosowaniu.Rozsypuje się go po powierzchni gleby,
- bo odstrasza wiele szkodników,w szczególności ślimaki.Już widzę te ślimaki.które "zapuszczą" się w popiół,jak nim plują.
A  skoro straszymy to :....................


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz