poniedziałek, 11 marca 2019

Już wiele roślin pokazało,że żyje,że rozpoczęło wegetację,to tulipany,hiacynty i inne,ale także pozostały miejsca puste po zimie,bo często coś "wypadnie ".Proponowałam wcześniej by te miejsca obsiać groszkiem pachnącym,ale dobrze będzie pozostawić wolne  te na brzegach klombów ,czy zagonów na posadzenie,na posadzenie,bo już niebawem sadzić będziemy bratki i stokrotki.
Należy tylko wziąć to pod uwagę,że są to rośliny dnia krótkiego i niskiej temperatury i już na początku lipca przestają zdobić.Dobrze będzie je zastąpić jakimiś innymi.Takimi co to będą kwitły,aż do mrozów.A jakie to ? A np. pelargonie.Wiem,wiem co w tym miejscu sobie myślicie Drodzy Moi Czytelnicy.A myślicie tak :"Gdzie ona w lipcu kupi pelargonie ? "Ale ja nie o kupnie myślałam .Ja myślałam tak :..........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz