wtorek, 9 września 2014

Kochani,! dziś króciutko bo wymyśliłam coś [zaraz o tym napisze] i jestem w trakcie pracy.Zawsze jesienią zauroczona jestem paprykami i to zarówno czerwonymi jak i żółtymi i zielonymi a także tymi cieniutkimi ostrymi.Jakby tę urodę zatrzymać  ? i wyszło to::::::::::::::::::::::::::::: 6 papryk czerwonych łagodnych,2 ostre 3 cebule  po oczyszczeniu ugotowałam .Po ostudzeniu zmielilam na maszynce do mięsa ,dodalam peczek posiekanej natki pietruszki przyprawę kuchenną cukier [nie mało] i ocet balsamiczny.Wyszedł gesty o wyrazistym ostrym smaku sos.Ponakładałam w male słoiczki i spasteryzowałam.Będzie ten gesty sos nadawał się do kanapek,tłustego mięsa,smażonej ryby i jako dodatek do sałatek i surówek.Jest smaczny ,ale nieco ostry.............ja taki lubię ZACHĘCAM DO WYKONANIA BO ROBI SIĘ SZYBKO A OSTROŚĆ MOŻNA REGULOWAĆ ILOŚCIĄ OSTREJ PAPRYKI I ZWIĘKSZYĆ  DODATEK SZCZEGÓLNIE ŁAGODZĄCY TJ ĆEBULE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz