poniedziałek, 26 września 2016

Odpowiadam na pytanie..............."A dla czego nawożenie nawozem organicznym winno mieć miejsce tylko jesienią"?Moja koleżanka czuwa  i w stosownej chwili zdaje pytania.

Nawożenie organiczne to zielone części  roślin  [np. kompost] ,które tylko częściowo się rozpadły,a częściowo jeszcze nie.Te co jeszcze nie ,będzie się rozpadało jesienią  i zimą ,po zakopaniu by wiosną  mogło być "skonsumowane " przez korzenie roślin.
I w tym miejscu muszę zakończyć dzisiejsze spotkanie.Zatem o gruszach już nie dziś.Przepraszam,ale jak zwykle zbytnio się rozpisałam o kopaniu i nawożeniu.

2 komentarze:

  1. Własnie zajadamy z Małgosią Lik budyń z truskawkami zrobionymi przez Panią :) Niesamowite wrażenia smakowe, przez 10 min powtarzałem, jak to możliwe, żeby truskawki były takie pyszne!! Już myślimy gdzie wykorzystamy resztę truskawek ze słoika. Jest dużo pomysłów, lecz truskawki znikają w zastraszającym tempie :( i będzie się trzeba ograniczyć. Chyba, że się ponownie uśmiechniemy do Pani o jeszcze :) Truskawki zdecydowaliśmy sie otworzyć po tym jak rozkochała mnie Pani "przysmakiem Wiedeńczyków" który Małgosia podała dziś na obiadek :) Od dziś jestem Pani fanem :):) Dziękujemy za wspaniałe wrażenia smakowe Pozdrawiam Dawid Walczak oraz Małgosia Lik :) ps. Niech Pani nie przestaje gotować :) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń