środa, 13 września 2017

Tyle jeszcze prac przed zimą na działce,ale  GRZYBY............Koniecznie muszę się  z Państwem podzielić takim moim,wymyślonym daniem i smacznym i eleganckim ,oczywiście w skład którego wchodzą GRZYBY.

Z ususzonych trzonów [ogonów prawdziwków  ] ugotowałam przepyszną esencjonalna zupę grzybową.Ugotowane trzony zmieliłam w maszynce do mięsa  dodając trzony od kilku surowych  pieczarek i kawałek słodkiej  bułki namoczonej w mleku.Wszystko dokładnie wymieszałam posoliłam i napełniłam tym farszem kapelusze pieczarek.Maczałam,ale tylko od strony farszu w tartej bułce i obrumieniłam na klarowanym maśle.Potem przewróciłam na drugą stronę ,by lekko przyrumienić też same kapelusze.Pozostawiłam tak jeszcze pod przykryciem  na bardzo,bardzo małym dostępie ciepła na kilkanaście minut.Ależ  to pychota.Można podać do zupy grzybowej zabielonej .I w ten oto sposób powstało danie ze świeżych grzybów [pieczarki ] z suszonymi.Takie upieczone nadziewane kapelusze pieczarek można podać na półmisku ,lub w salaterce.Oddzielnie.Do zupy w kokilkach podać też małe talerzyki  i małe widelczyki [jak do ciasta ].Każdy sam sobie nakłada na talerzyk i popija przepyszną zupą grzybową,oznaczającą ,że TO JUŻ JESIEŃ,JUŻ JESIEŃ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz