środa, 8 sierpnia 2018

Z rozwagą ,można wiele wykonać.Nawet pielić zachwaszczone grządki,ale...................ale nie w pozycji pochylonej na wyprostowanych kolanach,bo jeżeli jeszcze pracuje się w pełnym słońcu i ma się lat sporo ,to jest to zabójcze.
Zatem jak ? Zatem na kolanach,ale to także nie jest ani zdrowe,ani wygodne,ten kontakt kolan z ziemią.Ja proponuję sposób sprawdzony przeze mnie onegdaj.Do starego ,bezużytecznego ,bo dziurawego termoforu włożyłam kilka par zużytych rajstop.By było łatwiej  je tam włożyć popychałam patykiem.Podkładałam go pod kolana ,unikając niezdrowej z resztą , dla nikogo pozycji pochylonej.Służył mi przez wiele lat i poza tym,że nie odgniatałam sobie kolan  od twardej gleby to,guma odizolowywała skutecznie  od wilgoci w glebie.
Mój sąsiad Stefan ,zapytał nagle " To-  mówisz,że tak jest lepiej i zdrowiej ? "..................nic nie mówiłam,ale co mi szkodziło potwierdzić,że mówiłam.
Za jakiś czas i Stefan pod kolana podkładał sobie termos ,ale jego był ładny,błękitny,a dla tego ładny,bo nowy.Bronił swojej decyzji :"A skąd miałem wziąć stary,nie miałem starego ."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz