niedziela, 30 grudnia 2018

Onegdaj ,poprosiła mnie pewna grupa młodych ludzi bym poradziła jak zorganizować przyjecie Sylwestrowe w domu.W pierwszej kolejności zapytałam rodziców,czy wyrażają na to zgodę.Po pozytywnej odpowiedzi dowiedziałam się,że będzie " na tym domowym balu " -raptem  8 osób, pożegnanie maturzystów.
Chodziło im by to co będą jednak zmuszeni przygotować do konsumpcji  by nie wymagało zbyt dużo pracy.......................jak to młodzi.
Ja jednak rozpoczęłam swoje porady od urządzenia pomieszczenia w którym będą się bawić,będą tańczyć.Zapytałam czy można wystawić z tego pokoju stół i krzesła.I wtedy zapanowało milczenie i zdziwienie ..............:"A na czym usiądziemy i przy czym będziemy jeść ?"
A ja na to : "To o co chodzi,o karmienie,czy tańczenie ?"
I zaproponowałam:.....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz