czwartek, 17 stycznia 2019

Pozostaje zamach stanu podobny do tego w 1926 r,..................ale nie daj nam Boże,bo wszystko co jest rewolucyjne i siłowe w brew pozorom nie daje oczekiwanego efektu.Z pewnością się nie wydarzy bo nie ma  drugiego Piłsudskiego.
Ale skoro nie zamach [na szczęście ] to uczulam wszystkich na ostrożność ,na spostrzegawczość na najpierw myślenie ,a potem na działanie ,bo.
Zacytuję tu z Biblii  Tysiąclecia :
..................."Strzeżcie się fałszywych proroków którzy przychodzą w owczej skórze,a wewnątrz są drapieżnymi wilkami."
I jeszcze taka podpowiedź ,jak tych fałszywych proroków rozpoznać ,też cytat ze wspomnianej Biblii ":
" Nie każdy kto mi mówi "Panie,Panie" wejdzie do królestwa niebieskiego.
A tak na marginesie : Ja  niczego nie podpowiadam,ja tylko radzę jak zło odróżnić od dobra.Wydaje mi się,że upoważnia mnie do tego mój wiek i doświadczenie życiowe. 

Na tym dziś zakończę to trudne spotkanie z Państwem i zaraz będę uczestniczyć duchowo w pogrzebie ,już Św, pamięci Pawła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz