niedziela, 13 września 2015

Niepokój mój wynika z pytań zadawanych przez działkowców.Maja taką okazję gdy spotykamy się  w czasie moich rozlicznych spacerów z psem.
Ten niepokój zawarty jest w pytaniu..................."czy już mogę przesadzać krzewy ozdobne np .Hortensję?"I jeszcze, czy przy tej pracy mogę ją podzielić na dwa egzemplarze?"

Drodzy moi ...............co ja w takiej sytuacji mam zrobić?Odpowiem jak mnie uczono.Nie przesadza się starych drzew,ani krzewów .Lepiej kupić nowe,młode i czas jesieni jest czasem stosownym na sadzenie takich.................nowych...............młodych.
To tyle............wydawałoby się.Ale jeszcze to:

Do podanych wczoraj propozycji dań w skład których wchodzą pomidory próbowałam różne zestawy surówek .I najbardziej pasuje mi taka.:................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz