środa, 14 listopada 2018

Jak spoglądam przez okno,to przychodzi mi do głowy,że już niestety koniec ! koniec lata ! koniec ciepłej  jesieni ! a na swoim blogu winnam napisać...................no !- to byłoby na tyle !!!
Bo co pisać o pracach na działce jak one się już praktycznie skończyły - tak myślę,ale ,ale są jeszcze ,pozostały jeszcze marzenia o wiośnie i o tym co można  zmienić na działce ,jak upiększyć ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,i tego się trzymajmy i ja też .
Zatem co ? Zatem przysłowie :
Im dłuższy żywot,tym więcej grzechów.  [ polskie ]
No - to ja zdążyłam nagrzeszyć ,oj ! - zdążyłam !
Właśnie ,w nawiązaniu do długiego żywota składam wszystkim starszym osobom wiele zdrowia ,radości i sił dol pracy na działce,a to z powodu,że dziś jest DZIEŃ SENIORA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz