piątek, 27 kwietnia 2018

Z truskawkami to jest tak :....................Ale, poczekaj bo muszę sobie zrobić kawy,bo to było wtedy gdy już nie paliłam,a rzuciłam palenie zaraz po tym  jak za często musiałam  myć ręce,tak dokładnie jak do operacji,bo akurat musiałam coś robić przy pomidorach,a powszechnie wiadomo,że bardzo łatwo zarazić pomidory chorobą wirusową o nazwie :MOZAIKA TYTONIU, a to jest bardzo łatwe w przypadku palenia tytoniu,bo tytoń,tak jak i pomidory,i tak jak i ziemniaki i tak jak  i papryka zaliczają się do PSIANKOWATYCH, a jak ta sama grupa roślin,to i te same choroby.Znudziło mi sie to ustawiczne dokładne mycie,a jeszcze do tego ukradziono mi moją ukochaną zapalniczkę imitującą złotą - na benzynę.Innych wtedy nie było.Jak to się stało.? Stało sie na moich oczach.Papierośnica metalowa ,ozdobna ,a jakże  i zapalniczka ,leżały  sobie na ławce ,a ja stałam w drzwiach domku.W pewnym momencie sroka zniżyła lot i porwała zapalniczkę ,bo była mniejsza.Widział to także mój sąsiad i westchnął "Do czego to dochodzi,świat zwariował skoro ptaki już zaczynają palić."I od tego czasu z przyjemności ,pozostała mi już tylko  kawa.
Poszłam ją zaparzyć, pachniała  apetycznie i  już mogłam wytłumaczyłam jak to jest z tą woda i truskawkami ,racząc się kawą :..............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz