środa, 10 października 2018

I co ? Potrzeba było tak się spieszyć z  przekopaniem gleby w kwaterze warzywniczej.? W czasie gdy ja pobierałam nauki mówiono : "Do kopania przystępuje się wówczas,jak spadną liście z drzew. " Mnie jednak   wydawało się,że to za późno,czemu dałam wyraz zabierając głos :"To będzie listopad,bo przecież listopad nazywa się listopad,bo liść opadł ".Otrzymałam taką odpowiedź : " Jakby to było gdyby nasza opozycja nie miała coś do powiedzenia w przedmiotowej sprawie ? A liść szanowna opozycjo opada w różnym czasie .Raz -opadł ,to ostatnia dekada października ,a innym razem - opadł ,to dopiero połowa listopada.I tak oto już do końca pozostałam opozycją - niestety ! I muszę dodać w tym miejscu,że jednak stosowałam się do aktualnych zaleceń i jeszcze muszę dodać,że wtedy,[lata 70 i 80 ] ubiegłego wieku zimy przychodziły wcześniej -  o! - znacznie wcześniej,zatem kopałam niejednokrotnie przy temperaturze zbliżonej do 0 stopni.Wspomagana piersiówką jakoś kończyłam te prace.
W tym miejscu może ktoś zapytać: Właściwie o co chodzi ,co za różnica miesiąc w tę czy w tamtą stronę ? .................................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz