czwartek, 27 lipca 2017

Nie da się ukryć,Drodzy Moi Czytelnicy,że oto  upłynęło 3 dni mojej nieobecności.Taka jest prawda .....................niestety,ale na swoje usprawiedliwienie mam to,że to czas przetworów.Wiem,że niektórzy wyśmiewają się ze mnie.Jest to jednak mój sposób na życie.Muszę działać,a jak lato i jesień  to czas działań przerobowo-koserwujących.Lubię wymyślać nowe i zasięgać opinii konsumentów.I - właśnie wymyśliłam ,na razie na niewielkiej  ilości  zakonserwowanie papryki .Lada dzień stanieje i wówczas  zakonserwuje jej więcej. Staram się by to co robię nie wymagało zbyt  wielu działań ,wtedy i kobiety pracujące z takich przepisów korzystają.I pomyśleć,że jak miałam 20 lat ,nie wiedziałam jak wygląda i smakuje papryka.A pomidory ? - toż to pomidory ukazały się na rynku w Polsce  jakieś  100 lat temu.Mój ojciec wspominał  smak swojego pierwszego pomidora.Zarzekał się,ze więcej czegoś takiego nie weźmie do ust.I co ? i niebawem zmienił zdanie.Tak wygląda prawda.
Bo jeżeli chodzi o prawdę ,to proponuję takie przysłowia :...................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz