piątek, 29 grudnia 2017

Co robisz ? co robisz ?  - spytała moja koleżanka .Przecież nie masz czasu .Ale ja przeważnie nie mam czasu -  odparłam.Zatem choć na małą chwilę tu jestem.
A przysłowia na dziś wybrałam następującej treści :
Ładnej twarzy i w garnku do twarzy .  [polskie]
Chcąc ratować twarz  - niejeden traci głowę.  [ hiszpańskie ]

Pogoda była na tyle łaskawa,że z pewnością wszystkie prace na działce zostały wykonane.Teraz tylko należy czekać na prawdziwą zimę,bo taka jest roślinom potrzebna do spoczynku  zimowego i czy nam się to podoba czy nie gleba winna zamarznąć i powinna na niej znaleźć  się warstwa śniegu,który topniejąc i padając nowy i ponownie topniejąc spowoduje zmagazynowanie wody w głębszych warstwach nie tyle gleby co podglebia ,by potem wiosną podsiąkając do gleby zasilał rośliny,I jest to jeden jedyny przypadek gdy woda IDZIE DO GÓRY,nie wybiera łatwizny i nie spływa  w dół .Zatem.................śnieg,niech pada śnieg,niech pada dużo śniegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz