niedziela, 28 stycznia 2018

W mojej ,wiekowej już książce kucharskiej usiłowałam znaleźć jakiś  przepis na surówkę.Niestety ,nie udało mi się : Pod hasłem JARZYNY  jest wiele przepisów, ale wszystkie dotyczą jarzyn [wolę sformułowanie warzywa ] gotowanych np, : 
KALAFJORY PO  WŁOSKU . [przytaczam w oryginale ,stąd kalafiory pisane wtedy 
przez "j" ]
Ugotowane kalafjory ułożyć na wysmarowanym  masłem półmisku,posypać ,tartym parmezanem ,drobno usiekaną szynką i pokrojonymi w talarki duszonymi pieczarkami.Polać sosem pomidorowym czystym i wstawić do gorącego pieca do zrumienienia na 15 minut.

Odnoszę  wrażenie,że jak już decydowano się na konsumpcję warzyw,to były 
"tak udekorowane",że ginęły w tych dekoracjach,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ale smaczne to chyba były .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz