piątek, 21 września 2018

Kto jest długo cierpliwy,ten osiąga pomyślność,a kto się spieszy ,ten się potyka.  [arabskie ]
A ja znam pewną osobę,która ustawicznie się  potyka i równie często przewraca ,a nigdy się nie spieszy ,to co to znaczy ?  To znaczy,demencja starcza  i tak to bywa też z tym potykaniem.

Ale !- ale !- ,to co usłyszałam przed chwilą w radiu ,zmroziło mnie .  A chodzi o  treść prognozy pogodowej na najbliższe godziny.Podobno ochłodzenie zmierzające do nas z zachodu może spowodować najpierw opady deszczu,następnie śniegu !.Nieprawdopodobne !

Ja jednak nie chciałabym,by Państwo wpadli w panikę ......................."Bo na działce jeszcze tyle prac jesiennych.!"  Nawet jeżeli śnieg spadnie,to się nie utrzyma,wszak to nie styczeń i z pewnością pogoda w październiku pozwoli dokończyć to co przed  zimą  należy zrobić.I wiecie co ? Jeżeli uprawiający warzywa mają obowiązek przekopania kwatery warzywniczej jesienią,to im to późniejsza jesień będzie tym lepiej.Wziął sobie do serca  tę  informację  ktoś i do tego stopnia się nie spieszył,że kopał glebę w grudniu.Na szczęście nie była zmarznięta ,ale śnieg już na niej leżał,a że kopanie sie przeciągnęło,a w grudniu szybko zmrok zapada ,to poradził sobie  i posłużył się lampą stojącą.Proszę sobie wyobrazić jaki dziwny to widok: zima ,śnieg ,lampa gabinetowa i kopacz.

Ale póki co ,to jeszcze winna jestem zakończenie tematu ....................piwonie........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz