środa, 19 września 2018

To,że nieobecni szefowie nigdy nie maja racji,wcale nie oznacza,że obecni zawsze ją mają.   [duńskie]
A mnie korci by jeszcze coś o grzybach.Zajrzałam do mojej starej książki kucharskiej,ale tam żadnego rewelacyjnego przepisu nie znalazłam.Dowiedziałam się ,że wtedy ,te ponad 100 lat temu  kapelusze pieczarek obierano ze skórki,a także,że wtedy grzybów musiało być bardzo dużo,bo autorka ,pani Maria Ochrowicz - Monatowa  polecała szczególnie potrawy z borowików,ale nie tylko...........................tylko z kapeluszy borowików i tylko młodych,co świadczy o dużej ich podaży.O !- gdzie te prawdziwkowe urodzaje,gdzie te czasy?

A teraz, abym nie była gołosłowna podaje dla przykładu, jeden z przepisów.Podaje w oryginale ,zatem niektóre sformułowania mogą być niezrozumiałe.I jeszcze jedno ! to co charakteryzuje tamte czasy to długotrwała obróbka termiczna.
Zatem :.............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz