środa, 24 września 2014

Już jestem...........jestem,a co lista obecności schowa /? ale się spóżniłam a tu tyle tematów do przekazania

UWAGA  PIERWSZOKLAŚIŚCI  DZIAŁKOWI.Dnie jeszcze takie cieple,: można pomajsterkować Moja propozycja na dziś to : uporządkowanie  jakże często potrzebnych gwożdzi,śrubek,nakrętek [kiedyś je zwano kontramutrami]OJ! NIE,NIE NIE,proszę sie nie obawiać to bedzie proste w wykonaniu i  czasu zabierze niewiele.Zaczynamy od półki.Zdejmujemy z niej wszystko i bedzie potrzebny nam jej spód Z kilku słoików typu TWIST  o różnych rozmiarach zdejmujemy nakrętki.Teraz będzie potrzebne narzędzie co potrafi robić dziurki [kiedyś zwane  śróbstakiem]Czesto słyszałam podaj mi śróbstak no i wiedziałam ktory to.,No i potrzebny też będzie młotek.W każdej pokrywce należy zrobić 3 dziurki.Odwracamy półkę i do jej spodniej  strony przykręcamy śrubkami zakretki do słoików.Półka wraca na swoje miejsce ,zakretki są w jej spodniej   stronie.Segregujemy  teraz  gwożdzie ,śruby,śrubki i nakrętki co do wielkości.Napełnione słoiki nakręcamy na umieszczone pod półką ich  wieczka,tj obracamy słoiczkiem.Dobrze by pólka znajdowała się na wysokości naszych oczu.By bez problemow zobaczyć jaki rozmiar jest poszukiwany.PROSTE PRAWDA? I JEŻELI JA BABA TO ZROBIŁAM TO DA RADĘ KAŻDY może tylko być problem jak półka nie jest drewniana,,,,,,,,,,,,,,,, no to wówczas potrzebna będzie wiertarka. I półka jest wykorzystana na obie strony,bo wszystko co na niej stało wraca na swoje miejsce.

A TERAZ DLA AMATORÓW CZEGOŚ SMACZNEGO   K.K

KK OZNACZA KRÓLEWSKI KRUPNIK...... no, no bez takich  tam domysłów  ja o zupie.Krupnik królewski gotuje się z kaszy włoszczyzny i ziemniaków odrobiny liścia laurowego i ziela angielskiego.Cała rewelacja polega na tym,że pod koniec gotowania dodaje się male kuleczki z mielonego mięsa,odpowiednio doprawione  tylko solą i pieprzem.Na 4 osoby wystarczy 25 dkg mielonego mięsa[może być drobiowe ].Krupnik bez koperku to jak ja bez bloga.To się nie uda.Dobrze mieć koperek zawsze pod ręką.A robi się to tak: pęczek lub dwa drobniutko kroi ,przesypuje kucharkirm,vegetą ,lub co tam mamy pod ręka.Po dodaniu oliwy lub oleju nakłada do słoiczków.I już pod koniec gotowania to jest na około 10 min.bo tyle gotujemy z kuleczkami, dodajemy też koperek.SMACZNEGO ! UWAGA ODCHUDZAJĄCY SIĘ ...........1 SZKLANKA TEJ ZUPY MA TYLE  KALORII CO DWA TALERZE ZUPY KAPUŚCIANEJ ,O KTÓREJ PISAŁAM WCZEŚNIEJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz