czwartek, 25 września 2014

Przepraszam Kochani ! dziś tylko tyle,zamyśliłam się na temat tego okrucieństwa,które niestety może zostać znowu ożywione a wówczas Panie Boże miej nas w opiece bo.....................możemy sie nie podobać ,a powodów jest wiele  bo to Polski Sobieski przegnał z Europy ciemnotę i zacofanie.To dzięki niemu nie chodzą kobiety w Europie w burkach [już widzę jak mi w niej nie do twarzy].Bo to Polski Piłsudski  obronił znowu całą Europe przed okrutną armią niosącą coś co komunizmem się zwało A ich "Boch i Car  Stalin    " pomyślcie Kochani nigdy na sobie nie miał garnituru nie mówiąc o wrodzonym chyba okrucieństwie które dotykało jago rodaków.Milionami szli do nieba z głodu i nawet nie myślę jak bym wyglądała,w co byłabym ubrana bo biorąc pod uwagę mój "rogaty " charakter nie byłoby mnie wcale.I co mam jeszcze pisać,kto ma tylu wielkich ludzi  jak Kopernik,Chopin,Słowacki no i ....................................... największy z wielkich Kochany Święty Jan Paweł II Wielki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz