poniedziałek, 19 września 2016

"Choćby kucharz muchę gotował,to z niej skrzydełko urwie dla siebie ."polskie
"Nie wszyscy co noszą długie noże są kucharzami."niemieckie
"Kucharz zawinił kota powiesili."norweskie

A tak ,w ogóle,to jak jak chodzi o sprawy kulinarne i o kombinowanie i wymyślanie,to jestem za i własnie wymyśliłam,być może Państwu znaną kompozycję ,bowiem jest bardzo prosta:

Zrobiłam sałatkę łagodną w smaku z myślą o  dzieciach,by im smakowała a jednocześnie była zdrowa.To : kukurydza z 1 puszki i do tego dwa jaja ugotowane na twardo drobno pokrojone i duży pęczek szczypioru drobno posiekanego i 5 łyżek majonezu szczypta soli i 1 łyżeczka cukru. Wszystko to dokładnie wymieszałam .Na tym jednak nie koniec. kilka średniej wielkości pomidorów wydrążyłam  i do nich ponakładałam tę sałatkę.I potem usłyszałam :"Ciociu ! my lubimy takie bajery " W prawdzie nie jestem zorientowana  jakie to są bajery kulinarne,ale najważniejsze,że smakowały.Można taką sałatkę podać  w salaterce i przybrać oliwkami lub papryką.To dla dorosłych.
 A na działkach ? co tam słychać ? Słychać zbliżającą się jesień i w związku z tym,że nawet zapowiadane są przygruntowe przymrozki ,moje rady na najbliższe dni ,to :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz