niedziela, 23 października 2016

"Sen i praca czas nasz skraca ".polskie
"Czas i śmierć nigdy się uprosić nie dają." polskie
"Czas i morze,bez ruchu stać nie  może."polskie.
A szkoda,bo tak chciałoby się zatrzymać jakąś chwilę.

Ach ,ta moja koleżanka .Wmawia mi że nie podawałam przepisu na moim blogu na surówkę z surowego kalafiora.Wczoraj ,jej chłopcy także wsparli matkę jednym głosem jedząc surówkę ,którą ich poczęstowałam.Jest bardzo zadowolona ,że jej dzieci lubią warzywa.Chwali się wszem i wobec,że je nauczyła warzywa  jeść.Ja w tym miejscu o swojej roli w procesie nauczania - przemilczę.By dzieci lubiły warzywa,a szczególnie surówki winny one być smaczne.Tę którą jadły wczoraj określiły............."fajna,taka chrupiąca."
Zatem postaram się przepis  powtórzyć, tym bardziej,że wzbogaciłam ją , tę surówkę orzechami,więc będzie to także zamknięcie tematu o leszczynie,choć orzechy nie muszą być laskowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz