środa, 22 listopada 2017

Są pewne informacje,które podam w telegraficznym skrócie :Choćby taka,że na 10 m 2 trawnika wysiewa się  od 300 do 500 g nasion,Gleba winna być wilgotna nie  tylko w momencie siewu,ale jeszcze przez kilka następnych dni.Po siewie należy użyć grabi w celu tzw. motyczenia,co polega na tym,że zębami grabi lekko uderza się w ziemię,podrywa jej cienką warstwę i odwraca na nasiona.Następnie całą powierzchnię należy uklepać.Najwygodniej będzie przywiązać deseczki do butów i nimi uklepać.Pewna osoba zrobiła to powierzchnią taboretu.Nasiona powinny wzejść po 7,14 dniach.Pierwszy raz kosi się trawnik  gdy trawa osiągnie wysokość  10 cm.Pamiętam jak onegdaj podawałam to wszystko co Państwu napisałam przed momentem na którymś tam  z kolei wykładzie i pewna osoba zapytała :"Czy ja  nie zabłądziłam ? czy przypadkiem nie jestem na wykładzie o fizyce kwantowej ?"Czy to wszystko nie może być bardziej uproszczone "?  No - proszę ,a mnie się wydawało ,że prościej już nie może być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz