środa, 13 czerwca 2018

Jestem ! i wyjaśniam,że Stefan zauważył,jak sypie sproszkowany obornik bydlęcy wokół krzaków pomidorów ,około 1 szklanki pod każdy krzak i potem zakrywam go niewielką warstwa kompostu."A, o oborniku mi nie mówiłaś " wyrzucił z siebie.No i nie miałam nic na swoje usprawiedliwieni ,faktycznie,nie mówiłam.Aby jednak załagodzić sprawę wyjaśniłam :"Bo widzisz - Stefciu,kompost możesz dać zawsze,ALE OBORNIK DOPIERO PO ZAWIĄZANIU PIERWSZYCH OWOCÓW NA KRZAKACH."..................no i oczywiście był c.d.,że wcześniejsze dokarmianie krzaków spowoduje tylko bujniejszy ich wzrost i zawiązywanie pędów bocznych w katach liści ,a to spowoduje zagęszczenie rośliny i zmniejszenie plonowania lub niepotrzebna pracę w likwidowaniu pędów.Dokarmianie w fazie owocowania "pójdzie na owocowanie ."
Ale, w nagrodę powiem ci coś jeszcze:.............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz