piątek, 4 grudnia 2015

Już jestem i może uda mi się nadrobić to co zaniedbałam wczoraj.Zachęcam amatorów śledzi bowiem ,dziś podam dwa przepisy na wykonanie ich.Jeden ;podawałam w roku ubiegłym też o tej porze i wiele osób z osiedla bardzo mi za ten sposób wykonania dziękowało.Aha ! przy okazji pozdrawiam Panią Elę z Kasprzaka.Pani Elu! dziś jeszcze oprócz tamtego przepisu podam nieco zmodyfikowany.Ale o tym za moment.Teraz bowiem.......................

Drzewo Kasztanowca przywraca dobre samopoczucie i WIARĘ W SIEBIE!!!!!!!!!!!.Jego kora wykorzystywane jest do leczenia żylaków,a herbata z kwiatów kasztanowca ,co to zakwitają jak są matury,leczy kaszel i UWAGA  PANOWIE.......................wzmacnia tkankę mięśniową.

Natomiast przebywanie w pobliżu Lipy uspokaja.Herbata z kwiatów ,łagodzi kaszel i katar.

Zachęcam do znalezienia swojego drzewa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz