niedziela, 28 sierpnia 2016

"Kto drugich chce oszukać,bywa często najbardziej oszukany."polskie
Wybrałam na  dziś takie przysłowie ,bowiem właśnie czuje się oszukana.Wyjaśniono mi ,że to co wykazuje mój komputer,nie musi być prawdą.
A ja, jak ta głupia cieszyłam się ,że tyle ludzi czyta mojego bloga i to z wielu krajów .A te zarejestrowane "wejścia" nie muszą oznaczać ilości moich czytelników,bo to mogą być wejścia z reklamami.I teraz rozumiem czemu  nie są spełniane moje prośby,by poprzez adres  e-mejl zadawać  mi jakieś pytania.Takich pytań  było przez rok ,może trzy lub cztery.Zatem winnam zweryfikować swoje stanowisko i nie uważać,że taka jestem potrzebna i nie cieszyć się na próżno.Mam tylko obiekcję by nie było jak w tym powiedzeniu,co to "cygan zawinił a kowala powieszono."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz