wtorek, 3 kwietnia 2018

Te rośliny  są dużą ozdobą ogrodu ,ale także mogą posłużyć do okrywania ,do schowania pod nie ,tego co schować ,co ukryć chcemy np. ogrodzenia,ściany budynków,a nawet można ,przy niewielkim nakładzie sil i środków odgrodzić się od sąsiada .O  ! - jakże szczęśliwy był mój sąsiad Stefan ,że mógł odgrodzić sie od swojego sąsiada Mariana."Stefciu - po co ci to "? pytałam i otrzymałam natychmiast odpowiedź ............"Bo on mi w garnki zagląda ".O jakie garnki chodziło ,do dziś nie wiem,bo to co najczęściej widziałam u Stefana na stole,to termos lub słoik z herbatą.Wypijał jej hektolitry ,ale co tam ,takie jego prawo.
Tą rośliną służącą do wybudowania " linii Mażinota"..............były POWOJNIKI.W tamtych latach nowość.Trzeba było mieć znajomości ,by je kupić....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz