poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Boli mnie posądzenie moich rodaków o Holokaust .I gdyby to nie powiedziała osoba wysoko postawiona w polityce,ale..............Proszę Pana ,boli mnie to.A przy okazji ,ponieważ jestem Łodzianką od urodzenia ,to może to , też moja wina że było tu getto.Zatem przypominam,że zarządzał  nim Hans Biebow..........bynajmniej nie Polak i Haim Rumkowski,podobnie.Ten pierwszy został rozpoznany po ucieczce do Drezna i sprowadzony do Łodzi.Proces jego trwał od 23,do 29 kwietnia  1947 r..Hans  Biebow,został skazany na karę śmierci.Wyrok wykonano 23 czerwca,tegoż roku.Rumkowski natomiast odjechał przedostatnim transportem do Auschwitz i najprawdopodobniej zginął w komorze gazowej.I jeszcze to............nieopodal getta spalono żywcem 1.500  polaków w fabryce na Radogoszczu z 17,na 18 stycznia 1945 r i akurat tę łunę widziałam .Czyżby to też Polacy spalili Polaków ,proszę pana?A na koniec mam propozycje,by pana zaproszono do Polski,oprowadzono po obozach śmierci i by obejrzał pan filmy o holokauście.A mnie wówczas będzie mniej bolało.

No dobrze..........wylałam moje smutki ,a teraz witam Działkowców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz