piątek, 9 września 2016

Jestem,już jestem.Żałuje,że mnie wczoraj tu nie było,ale czasem tak jest,że plany nie pokrywają się z rzeczywistością.
Oj ! nie będzie mi łatwo odrobić zaległą lekcję,ale spróbuję .Na samym począku jak zawsze przysłowia,dziś , refleksyjne nieco :
"Dobra opinia lepsza niż pieniądze."polskie
"Dobra opinia daleko sięga,ale zła o wiele dalej."serbskie
"Optymista ,to człowiek ,który jeszcze nie czytał porannej prasy."angielskie
Zadumałam się nad tym jaką to ja mogę mieć opinię?Sama jednak nic nie wymyślę,nie wydumam .Jak mawiał mój ojciec:"Dumał,nie dumał,carom nie budiesz ".

Pogoda ,zaprasza na działkę i do ogrodu,ą że zaraz weekend ,to z pewnością  będzie też grill.a ja coś wprost przeciwnego mam do zaoferowania.Może być przystawką przed daniem głównym,lub przed daniem grillowym.Można to wykonać w domy i zawieźć  już gotowe na działkę.Wypróbowałam  i uważam że jest smaczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz