niedziela, 2 października 2016

Nie musi tak być ....................ale czasem jednak jest.Bardzo stary trawnik może przestać się podobać,bo zachwaszczony,bo są miejsca w których trawa pożółkła lub poszarzała i nagle EUREKA.!............... "WIESZ CO STARY ,MY TEN TRAWNIK PRZEKOPIEMY."Stary w tym miejscu aż jęknął bo ,wiadomo,że my w efekcie będzie - on.  A ja ? co ja na to.Ja na to napiszę tak:  Jest możliwość założenia nowego trawnika na miejscu starego,ale nigdy,przenigdy  ,przekopując stary,trawnik  ,bo przy zbyt płytkim kopaniu nie uda się zakopać części nadziemnej trawnika.Darnina będzie twarda i nie do wygrabienia, nie do wyrównania.No to co ?To stary zacznie kopać głębiej.Biedny stary ,robi to źle bo wykopuje podglebie Zatem co ?Zatem następny błąd ,bo trawnik założony choć nowy na podglebiu ,niestety będzie jeszcze gorzej wyglądał jak poprzedni.To co zrobić ?Można na   miejscu starego założyć nowy,owszem - można ,ale tylko w taki sposób: "Zdjąć darninę.podcinając ją szpadlem miejsce przy miejscu i zwijać jak dywan,lub pociąć na kawałki ,a na miejsce   to nawieźć nowej ,dobrej ziemi ....................ostrzegam,tej ziemi winno być dużo.......................co najmniej 20 cm. warstwa.Wiec może lepiej zadbać o ten który jest ?.I będzie c.d ,bo o trawniku ja mogę nieskończenie.Mój  już   ma ponad 40 lat i nadal nie potrzebuje być zmienionym na nowy. Przynajmniej nic mi na ten ten temat  nie wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz