wtorek, 18 lipca 2017

Było w planie wczoraj....................czas nadrobić zaległości.PORZECZKA.!  A skoro porzeczka to i wino,a jak wino ,to okolicznościowe przysłowia na ten temat :
"Ten kto ma wino  powinien  pić je za życia,bo ani jedna kropla  nie przedostanie się na tamten świat."chińskie
"Wino czyni  ubogiego bogatym w fantazję,a bogatego biednym w rzeczywistość."greckie.
"Wino  to mleko starców ".łacińskie.O ,to,to.Zgadzam się  absolutnie z tym przysłowiem.Do tej pory nie wiedziałam czemu wolę wino od mleka ????????????/  i wreszcie dowiedziałam się bo jestem starcem.A właściwie to dla czego   starzec jest tylko rodzaju męskiego ?Czy kobieta to byłaby starcowa ?
No tak  - wygląda to moje pisanie jakbym już spróbowała wina.........................ale nie,nie,nie.
 A co do wina to przypominam sobie jak w latach 60,ątych wielu amatorów je sporządzało.Między innymi moja śp. kochana teściowa..............................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz