środa, 12 listopada 2014

Jak to onegdaj bywało............o tym za chwilę ,bo jestem pełna oburzenia na wczorajsze ekscesy.Są aż dwa wyjścia by podatników nie obciążać kosztami za uliczne burdy ,to zakaz zgromadzeń  w ogóle,lub zmiana autorów prawa Gdyby to bylo możliwe oj gdyby?Do policji nie mam pretensji i tylko łącze się w bólu z poszkodowanymi i ich rodzinami.I też pytam czemu płacą zdrowiem,przecież nie poszli na wojnę ? Przypomniało mi się teraz jak w latach siedemdziesiątych,lub nieco póżniej byłam ławnikiem w Sądzie w Łodzi w V Oddziale Karnym SAME CIĘŻKIE SPRAWY Za gwałt zbiorowy oskarżeni nie otrzymywali nigdy mniej ,przenigdy,jak 20 lat.Pamiętam jednego ojca który na początku rozprawy był brunetem a syneczek z dobrego domu,student "pouczył" 20.Ojciec posiwiał.Potem była zmiana i za zbiorowy .....no..8 do 12 lat sie "pouczało" Jako ławnik chciałam dowiedzieć się dla czego,ale mi tego nikt nie wytłumaczył,więc na znak protestu oddałam mandat ławnika ,ale sprawę drążyłam dalej i jednego autora nowego prawa nawet ustaliłam,.........tylko po co.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz