środa, 21 stycznia 2015

KOCHANI!!!!!!!!! ,MAM ZMARTWIENIE,PROSZĘ POMÓŻCIE.Otóż od jakiegoś czasu przestałam być czytana przez Niemców.Może obrazili się na moje wspominki  okupacyjne .Wiem,kto nic nie robi ten się nikomu nie naraża.może macie tam znajomych,może  dotrze do Nich ,że nie było moją intencją kogoś obrażać,ale też nie  mogłam fałszować historii.W każdym państwie,w każdej społeczności są okresy nazywając to oględnie nie chlubne,bo np Cesarstwo Rzymskie ,a także i my w XVII w na carskim tronie,a Praga w 68 r,ale nie można nie wspomnieć  zapędów  ,Hitlera no, niestety i jego marzeń o tysiącletniej Rzeszy.A Krym o który teraz taka wojna miał się nazywać Ziemią Gotów.Myślę ,że tymi planami bardzo rozśmieszył Pana Boga,ale czy to znaczy ,że mam pretensję do żyjących obecnie  Niemców?..........NIE ,ABSOLUTNIE NIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz