sobota, 3 stycznia 2015

Mąż spogląda przez okno i widząc koleżankę żony pyta? "a tę po co tu diabli niosą" Synek otwierając drzwi pyta "ciociu a gdzie są te diabły"? co cię przyniosły?"Nie przyniosły mnie diabły stwierdza ciocia "to co chcesz powiedzieć ,że mój tata kłamie" mówi dziecko.Po jakimś czasie ciocia pyta chłopca " jak myślisz ile mam lat?" pomogę ci..........."..w domu w którym mieszkam jest 10 okien,dwoje drzwi ,trzy kominy ,a z jednego leci dym"..............."..no ile mam lat"?Chłopiec bez zastanowienia odpowiada 22."Dobrze" ..............wykrzykuje zadowolona ciocia ,"a jak to obliczyłeś?" Bardo prosto odpowiada dziecko.Sąsiad nasz i mój kolega  jest w 50% niepełnosprawny umysłowo i ma 11 lat.Ciocia więcej nie odwiedziła tego domu............... i o to chodzi stwierdził zadowolony tatuś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz