poniedziałek, 31 sierpnia 2015

A na działkach,pomimo,że jeszcze lato,przechadza się już jesień.Cała obsypana pożółkłymi przedwcześnie liśćmi i też jest zadziwiona,że tak wcześnie przyszła,tak wcześnie.Nie wiem czy Państwo pamiętają jak w czerwcu   przewidywałam wczesną jesień i zimę,ale nie przypuszczałam ,że to tak będzie wyglądało,że na skutek upałów i suszy.Raczej skłaniałam się do wcześniejszego ochłodzenia.A te przypuszczenia oparłam na terminie kwitnienia hortensji.Bardzo wcześnie w tym roku kwitły ,co oznacza szybką jesień.Wiele roślin jakby przeczuwając niesprzyjające warunki w terminie zawiązywania nasion,spieszy się, z kwitnieniem co jest przecież oczywistą oczywistością .I stąd te moje przypuszczenia.No tak,ale co teraz zrobić ?"jak się ustawić" w tej sytuacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz