niedziela, 30 sierpnia 2015

Co można zrobić z gruszki która jest twarda?Zdrowo myślący człowiek odpowie..............nic.Poczekać aż zmięknie.A wcale nie.Moje kulinarne niepokoje na to nie pozwoliły i właśnie sporządziłam surówkę,do gotowanych i obsmażanych udek drobiowych.Ponieważ ostatnio odkrywam smak warzyw inaczej rozdrobnionych,to próbuje to rozdrabnianie  na czym się da.Dziś podpadła twarda gruszka.Po obraniu z łupiny,tą obieraczką strugałam wiórki z niej i także z jednej marchewki.Takie cieniutkie wióreczki jednak inaczej smakują jak pokrojone w kostkę.Jest to mniej więcej taka różnica jak  cienki makaron i kolanka,albo rurki.Zatem postrugałam sobie,dodałam jedną paprykę pokrojoną w cienkie paseczki posoliłam,posłodziłam do smaku  i jeszcze dodałam 4 łyżki majonezu.Wymieszałam i nałożyłam na kromkę chleba i to było bardzo dobre,ale teraz jest o tyle mniej do obiadu.

A jak obsmażam udka drobiowe.?

Ponieważ mięso drobiowe gotowane z natury swojej jest mdłe,to robię ciasto jak na naleśniki,no może trochę gęstsze i dodaje do niego ,albo ostrą przyprawę do grilla,albo ostrą paprykę i np .kucharka,lub jakąś inną przyprawę kuchenną i obowiązkowo  Maggi. Po umoczeniu udek w cieście,rzucam je na gorący tłuszcz i obsmażam do zrumienienia.Mdły kurczak ,przestaje być mdły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz