piątek, 16 września 2016

Prawda jest taka :Ten sezon można uważać za udany .Wykluczając uprawy w  polu ,bo tam jest za mało deszczu  ,a przecież już są posiane oziminy.Nie ma wystarczającej ilości wody w glebie by ziarna wykiełkowały.Księżyc jednak jest już po pełni co [tak myślę] będzie skutkowało   zmianą pogody.Na deszczową,mam nadzieje bo woda potrzebna jest wszędzie np. też w lesie .I  już wcześniej przewidywałam deszcze,pamiętacie ? Oby ,tylko te moje przewidywania,nie przepowiednie,bo przepowiadać nie potrafię się sprawdziły.Wtedy GRZYBY  mogą pojawić się za tydzień po intensywnych opadach i wysyp może być duży .Bardzo o tym marzę ,bo po roślinach ,po działce to moja druga miłość .Ale,ale to nie istotne co ja lubię .Istotne co Państwo lubią.Czy np. o uprawie warzyw też lubicie,bo właśnie zamierzam na ten temat teraz coś niecoś napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz