czwartek, 2 lipca 2015

Można to wykonać w domu,przechować w lodowce i zabrać na działkę w sobotę lub niedzielę.

BARDZO LEKKOSTRAWNE..Zatem nie obciążające żołądka  w czasie gdy są  upały.Sprawdziłam.................to jest pyszne i jedno i drugie i trzecie.

Kupiłam dwie zupy jarzynowe mrożone,o różnych składnikach.Ugotowałam  posoliwszy do smaku,jedną osobno i drugą osobno .Odcedziłam,wystudziłam i do jednej dodałam cebulę ze szczypiorem i pokrojone w kostkę dwa ogórki kiszone małosolne i dodałam majonez, a do drugiej paprykę ,też pokrojoną w kostkę i posiekany koperek i też majonez.Zjadłam obie jednego dnia : jedna na obiad druga na kolację.OBIE BYŁY PYSZNE.A że lekkostrawne ,to prawda,bo nie miałam żadnych snów,a rano byłam głodna.

I jeszcze lekkostrawny deser.Nazwalam go: MIKS LIPCOWY.Potrzebna będzie 1 galaretka owocowa ,ale rozpuszczona  w mniejszej  ilości wody np,0,4 l.,oraz różne owoce np truskawki,maliny,porzeczki, które po odszypułkowaniu  należy zalać galaretką, ale owoców winno być tyle by były głównie one ,a galaretka tylko ma je pokryć ,no i do tego,albo śmietanka w spreju ,albo jogurt z cukrem waniliowym.Lekkie,smaczne i nie przesłodzone,zatem pić nie będzie się chciało,ale pić należy w tych dniach,by  nie osłabiać organizmu.Polecam gorącą herbatę ,która o dziwo,bardzo gasi pragnienie i może wzmacniać  gdy posłodzona jest miodem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz