poniedziałek, 16 listopada 2015

Powtórzę jeszcze raz .................czy lepiej sadzić jesienią ,czy zimą w głównej mierze  zależy od warunków pogodowych.................ale gdybym ja miała decydować,który termin wybrać to z pewnością dla większości  drzewek owocowych wybrałabym termin jesienny.
Dla większości,napisałam,albowiem brzoskwinie,nektaryny i winorośl posadziłabym wiosną,a to z powodu ich ciepłolubności,by nie martwić się jak  przeżyją zimę u mnie.Ale ,że zimy teraz nie takie jak wówczas gdy ja sadziłam drzewa,to może ta rada jest już nieaktualna.?

To tyle co chciałam poradzić Państwu,teraz,dziś,ale zainteresowanych tematem odsyłam do wcześniejszych postów,bowiem tam dokładnie opisuje jak powinno się sadzić drzewka.Myślę,że może nawet we wrześniu o tym pisałam.

A jeszcze dziś...........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz