niedziela, 3 kwietnia 2016

Nie wspomnę dziś jeszcze o siewie grochu .Zostawię to na potem.Jeżeli jutro będę zajęta to napiszę jeszcze dziś..............na razie nie wiem.Dowiem się po południu.Dziś natomiast, chciałabym znaleźć coś ciekawego z kulinarnej książki.Choć muszę przyznać,że spotkałam się z zarzutem jak to   może rozgrzewać poncz imbirowy skoro jest z lodami,a że bardzo mi się spieszyło odparłam  [niegrzecznie] ,że wódkę też pije się zimną,a rozgrzewa,...................z resztą  ................nie ma nic gorszego [ podobno] " jak  ciepła wódka,zimna kobieta,chuda świnia i spocony chłop".Nie,nie ,nie ...........................proszę nie do mnie mieć pretensje  ,ja tego nie wymyśliłam,ale podoba mi się czego dowodem jest ,że już drugi raz to cytuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz