środa, 6 kwietnia 2016

,Sprawdziłam co Pani Maria Ochrowicz - Monatowa  autorka ponad stu letniej książki kucharskiej  ma do powiedzenia w sprawie cebuli i  znalazłam miedzy innymi to:

CEBULA HISZPAŃSKA FASZEROWANA.
Kilka niezbyt wielkich cebul,obrać z łupy,sparzyć wrzącą wodą,ściąć czubki i wydrążywszy nafaszerować mięsem doprawionym na ostro i po ustawieniu w rondelku mięsem do góry,dusić około pół godziny na wolnym ogniu z łyżka masła.Pod koniec wlać kieliszek białego wina.Ewentualnie posolić.Tak przyrządzoną użyć  jako garnirunek do polędwicy,pieczeni wołowej lub baraniej.

No to ja ze swoim sposobem nie mam się co wychylać.Bo ja z cebuli,tej łagodnej w smaku [cukrowej] robię surówkę pół na pół  z małosolnymi ogórkami dodaję soli cukru i ostrego sosu  ,oraz  oleju.I to mój garnirunek do gotowanych mięs.

W tym miejscu pozostaje mi pożegnać Państwa.Informacji sporo.Winny wystarczyć na dziś i jutro,bo jutro się nie spotkamy.Ubolewam bardzo, ale  to siła wyższa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz