czwartek, 10 listopada 2016

"Chłop chce być szlachcicem,szlachcic chce być królem."polskie.
A ja chcę być zdrowa.Właśnie wróciłam z kuchni,bowiem z powodu tej infekcji jesiennej nie mam apetytu na powszechnie spożywane potrawy.Wymyślałam zatem i wymyślałam  co by  mi smakowało,a moja koleżanka spytała mnie ,czy to tylko o tę chorobę chodzi.Bo jeżeli o tę ,to lekarz pierwszego kontaktu mnie wyleczy ,ale  z tą drugą ,którą ona podejrzewa ,to  dobrze by zobaczył mnie pewien lekarz specjalista.Bo kto to słyszał  by takie coś co ja sobie przygotowałam  i to na następne dni też, nazywać obiadem.Ale ona nie wie jakie ma się apetyty w takim "wirusowym "stanie.Smakuje tylko to co słone,kwaśne i pieprzne.
No -  i proszę powiedzieć czy to jest takie dziwne,to co przygotowałam ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz