poniedziałek, 7 listopada 2016

"Kto nie ma długów,jest bogaty.Kto nie choruje jest szczęśliwy."
Długów  nie  mam,a bogata  nie jestem,ale  jestem chora,więc nieszczęśliwa.Jakaś jesienna infekcja górnych dróg oddechowych  mnie dopadła.Siedzę zatem w domu ,bo leczę  się czosnkiem z mlekiem i masłem.To taki prosty ,a skuteczny sposób:  4 ząbki czosnku łyżka masła i szklanka gorącego mleka.Nawet 3 razy dziennie.Czosnek oczywiście przeciśnięty przez praskę.By to było "zjadliwe" dodaje odrobinę soli.Mleko winno być bardzo gorące,by ta wysoka jego temperatura doprowadziła do intensywniejszej pracy błony śluzowej  dróg oddechowych.A jak się to stało,że się stało ? Po prostu  , ostanie dni  ze zmęczeniem,kłopoty z zasypianiem i pewna osoba 
"siejąca " wirusami na lewo i prawo.Zatem co ? Zatem zostały spełnione warunki  do skutecznej infekcji.Czego Państwu nie życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz