czwartek, 2 kwietnia 2015

No ! - nie wiem czy już jestem,czy dopiero jestem.Jakkolwiek,jednak by nie było, witam Wszystkich i na początek  o roślinach  cebulowych ,ozdobnych ,czyli informacja dla Działkowców.Ale jeszcze przez moment o tym co robiłam,że mnie tu nie było?Otóż szykowałam wszystko do sałatki jarzynowej która będę robić jutro i przyszło mi do głowy  by podpowiedzieć,że najszybciej można dostarczyć do sałatki  marchewką z groszkiem,kupując mrożoną,gotując ją i jeszcze,że nieco słodka z natury sałatka nabierze ostrzejszego smaku gdy dodamy do niej przekrojone na połówki oliwki,a zamiast cebuli,kto takowej nie może jeść,niech zastąpi porem,lub bardzo małymi konserwowanymi w lekkiej zalewie octowej cebulkami.Te urozmaicenia mam nadzieje przypadną Państwu do gustu.

A teraz o cebulowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz